
Mange mindre virksomheder er ikke rustet til indkøb af markedsføringsassistance og annonceplads. Virksomhedsejerne føler sig måske netop snydt, fordi de mangler viden om, hvad de køber. Markedsføringshåndbogen har fokus på at opruste medarbejdere og iværksættere til at håndtere de mange muligheder med nutidens markedsføringstiltag.
De to forfattere til håndbogen, Hanne Wick og Dorthe Klyvø, har tidligere udgivet Iværksætterhåndbogen, og er nu klar med Markedsføringshåndbogen. Bogen er målrettet de små virksomheder, men er en praksisnær introduktion til de mange områder i markedsføringen.

Håndbogen om markedsføring er særligt henvendt til små virksomheder og freelancere. Her hjælper bidragyderne såvel nystartede og veletablerede virksomheder.
Få et overblik over din virksomhedens markedsføring – og kom til et nyt niveau med ny basisviden. Efter at have læst bogen vil du kunne bruge erfaringerne til at købe bedre ind – fra bureauer og andre freelancere, som tilbyder services og rådgivning omkring Facebook, email marketing, søgemaskiner, tryksager, hjemmesider osv.
Bogen er et overblik over forskellige muligheder og tiltag, man med fordel selv kan gå i gang med. Samtidig får du vigtig viden om, hvordan bedre samarbejder med eksterne leverandører. Forfatterne bag bogen har inviteret en række eksperter (mange af dem er selvstændige specialister) til at komme med tips, tricks og råd til, hvad man skal være opmærksomhed på, når man køber deres ydelser.
Du får 15 eksperters råd om netop deres arbejdsområde, der strækker sig over nyhedsbreve, fotografering, content marketing og søgemaskineoptimering m.m.
Mød bl.a. Astrid Haug (ekspert i sociale medier) og Thomas Rosenstand (SEO-specialist) i bogen.
Forgængeren til Markedsføringshåndbogen fik, af Børsens anmelder, 5 ud af 6 stjerner
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.