Online markedsføring flytter sig hele tiden. Hold dig opdateret med podcasts om digital marketing. Bøger bliver hurtigt forældede, så for at være med på de nyeste tips og trends, så er podcasts en god kanal du skal holde øje med.
Prop høretelefoner i ørene – eller lyt via din bils højttalere – når du er på farten. Podcasts giver dig ny læring, i en tæt pakket hverdag. Få mest muligt ud af din rejse og ventetid, ved at lytte til podcasts.
Her er nogle af de bedste danske podcasts om online marketing:
Marketing Brief
Kort og godt på 10-15 minutter. Et enkelt emne bliver behandlet i hvert afsnit. Bliv opdateret på vej til arbejde eller i en pause.
Podcasten er lavet af Emil Kristensen fra Sleeknote og Halfdan Timm fra det digitale marketingbureau Obsidian Digital. Deres brede erfaring, giver dem muligheden for at komme med konkrete eksempler fra den virkelige verden. Både som iværksættervirksomheder og som leverandør af gode resultater for en bred vifte af kunder.
Marketers Morgen
Alle ugens hverdage udkommer podcasten om online markedsføring.
Mændende bag står også for online-forummet “Marketers”, som byder på sparring, tricks og nyheder relateret til affiliate marketing. Derved kommer de i afsnittene og i forumets tråde omkring en bred vifte af de mest aktuelle tiltag indenfor internettets muligheder for kommerciel synlighed. Varigheden af afsnittene er 10-15 minutter.
Help Marketing
Eric Ziengs interviewer forskellige eksperter om online emner. Eric er også medforfatter af Help Marketing bogen – og bidrager med sine egne erfaringer fra arbejdet som digital strateg hos Bolius.
PotterCut
I perioder er Ib Potter igang med sin serie om online markedsføring på internettet. Han giver nogle meget kompetente episoder og hiver gerne undervisere ind fra sin konference Marketing Camp (og den jyske konference Digital Markedsføring). Eksperterne ved meget om de store emner – og flere afsnit er dybdegående på 30-60 minutter.
Organisk vækst
Konkret Podcast om søgemaskineoptimering, link building og tekniske tricks til synlighed i Google. Simon Elkjær og Jesper Nørskov Jensen står klar med hands-on ekspert erfaringer på området.
Et godt lyt for alle marketing-medarbejdere, som vil forstå grundlæggende SEO. Desuden kan specialister og selvstændige følge med og få alle de nyeste tricks og råd ift. Googles guidelines og pressehåndtering m.v.
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.